مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 فروردین 1401 ساعت 08:022022-03-22سياسي

گفت و گوی نوروزی-1 | دبیر ریاضی که با اجتماع و اشتراک درس سیاست می داد


خبرگزاری فارس اصفهان؛ عید نوروز و آغاز بهار بهانه خوبی است تا به گپ و گفت خودمانی با برخی از مسؤولان قدیم و جدید اصفهان بپردازیم، کسی نیست که تعریف دانشگاه صنعتی اصفهان را نشنیده باشد و اولویت اول خیلی ها تحصیل در این دانشگاه پرافتخار است.

انتخاب اول من هم برای مصاحبه سید علی محمد میر محمدی میبدی، سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان است، شماره را پیدا می کنم و با او تماس می گیرم تا موضوع مصاحبه و زمان را هماهنگ کنم، می گوید ساعت 5 تا 7 صبح برای مصاحبه تلفنی آماده ام، اولین بار است که کسی می گوید این ساعت با من تماس بگیر، به هر حال تماس می گیرم اما تلفن مشغول است ظاهرا جز من با افراد دیگری هم آقای دکتر وعده کرده است.

مجدد تماس می گیرم، اول می گوید دو سه تا سوال بپرس بعد از آن اما استقبال می کند که مصاحبه را ادامه دهم، سید علی محمد میرمحمدی میبدی متولد سال 1341 در میبد است؛ او هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه صنعتی پذیرفته شده، در سال 1364 برای مقطع کارشناسی ارشد در رشته اصلاح نباتات دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد و در سال 1372 برای اخذ مدرک دکتری به لندن رفت.

وی در سال های 1385 الی 1392 ریاست دانشگاه یزد را به عهده داشت و در تاریخ 12 آبان 1400 به عنوان با حکم محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی نوروزی-1 | دبیر ریاضی که با اجتماع و اشتراک درس سیاست می داد

گفت و گوی نوروزی-1 | دبیر ریاضی که با اجتماع و اشتراک درس سیاست می داد